#72 ; Kian Terasa.

Assalamualaikum.

Aku mulakan tahun baru ni dengan keseronokkan takpayah gosok baju sekolah, takperlu kapur kasut sekolah, tapi kini aku sendiri merindui aktiviti tersebut. Secara kasarnya aku rindukan sekolah. Aku rindu nak jumpa classmate aku yang dah bersama aku selama dua tahun. Tambah pulak sekarang phone rosak, Lagilah bertambah rindu. Kalau tak ada sahaja topik yang nak dibincangkan dalam group whatsapp. Ah, Rindu.




Heroes :
Rosdan, Arif, Aseim, Amin, Faiz, Ganeshwaran, Syuhaidi, Imad, Ikmal 
Flowers :
Hanie, Jannah, Aini, Alia, Rohayu, Fatin, Nadiah, Azlina, Safiah, Aida, Rabiatul,
Asyikin, Shahida, Mahani, Izzati, Syafiqah, Silawati, Izzatul, Ramizah, and Me.
Ada satu kenangan yang aku nak frame kan, tapi belum cukup tanda tangan. Ada lagi 5. Aku rindu. Aku rindu segalanya, Kenangan kita dalam sekolah, dan di luar sekolah. Ya, aku rindu semuanya. Terutamanya bila tiba hari raya, tak kisah lah aidilfitri atau aidiladha, pasti ada ja rumah terbuka, Bukan tu je, Waktu deepavali pun kita berziarah jugak. Untung ada indian dalam kelas ni. Aku sayang hampa semua. SCIENCEIANS ♥

Comments

Teena Tna said…
Suka layout & color blog ni. Cuteeee
Sha Mohamed said…
Singgah sini.. Semoga berjaya..